NilayK Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim çamaşırım sürekli ıslak normal bişey mi yoksa sıvı sızıntısı mı var bilmiyorum başına böyle birşey gelen var mı amniyotik sıvı nasıl olur ?
BirsenDeniz NilayK doktorunuza hemen söyleyin ped veriyorlar ne olduğunu anlamak için ben ihmal etmiştim bir hafta sızıntı şeklin de geliyordur suyum birden patladı 21 haftalık erken Doğum yapmıştım lütfen ihmal etmeyin inşallah önemli birşey değildir
DilekAlkanat NilayK hemen doktorun ile irtibata gec bende oyle sanip gitmistim o sividan ornek alip test yapiyorlar idrarda olabiliyor ama test kesin sonucu veriyor
Ozlmdz NilayK bana ped değil ama çatı muayenesi yaptı bir kâğıt vurup çekiyor saniyelik birşey anlıyor zaten hemen. Benimde öyle oluyordu belki akıntıdır dedi islaklik
Sabihay NilayK Ben de o haftalarda şüphelenmiştim. Bi tane ped verip yarım saat yürü gel diyolar 🙂 Çok basit bi işlem hemen anlaşılıyor. Bence de ihmal etmeyin. İçiniz rahatlar en azından.
MerveYildirim BirsenDeniz peki bebeginizde saglik sorunlari oldu mi ? Ben 26 haftalikken suyum geliyor diye gittim . Doktor direk bu haftada dogan cocuk ölür hazır olun dedi . Allahtan bisey cikmadi 31. Haftaya geldim , ama o sözleri hala unutamiyorum 😔
MerveYildirim NilayK 26 haftalikken bendede asırı ıslaklık oluyordu , doktorunuza gidin . Eczaneden amnisure testi aliyorsunuz 200 tl civarinda 10 dk da belli oluyor 🙂 insaallah bisey olmaz o haftalarda bizim gibi olan cok goruyorum demek ki akıntı cok oluyor
Demir Ben daha 18 haftalığım ve sürekli geliyor geçen hafta bunun yüzünden doktora gittim suyun gayet iyi dedi.Akıntıları normal gördü belki vajinal mantardandır diyip fitil verdi.Su olsa bir anda boşalır dedi.Ben kurtulamıyorum bu ıslaklıktan akıntıdan😕
Nebiyeee Demir bende 20 haftalik hamileyim bitmedi şu akintilar😣 Allah korusun su olursa nasil ayirt edicemki
NilayK Bende 15 gün önce gittim doktora suyu falan güzel sedi ama bu durum bende 2-3. aydan beri var suyuyla ilgili bi sorun olsa görülmez miydi ultrasonda 🙁 inşallah bi sorun yoktur yarın doktorumla irtibata geçiyim peki suyunuz geldiğinde yapısı nasıl oluyor ?
MerveYildirim NilayK benimde ayni sekilde su gibiydi , bide ic camasirim haricinde taytım bile islaniyordu baya cis gibi
Demir Nebiyeee Bana doktorum su bir anda boşalır dedi ama burada bir kaç kişiden sızıntı şeklinde geldiğini okumuştum.Allah korusun şu stresler yüzünden hamileliğin tadını çıkaramıyoruz🤤
NilayK MerveYildirim benimde aynen öyle peki sonuç olarak sizin bebeğin suyumuymus yoksa normal akıntı mı ?
Gulsum94 NilayK doktoruna danış bendede olmuştu turnusol testi yapıyor ücretsiz hemde vajinaya bir kağıt koyuyor rengi mavi olursa bebeğin suyu değişmez ise normal akıntı oluyor