Kizlar 22+2hamileyim . Dün bı post paylaşmıştım doktor bana kesende kanama var damar çatlağı var demişti . Gece kendi doktorumu aradım bugünde gittim kendi doktorum baktı önce karından biseyin yok önemsiz ufak şüpheli durum var gibi ama dur alttan bakalım dedi alttan elle muayne oldum ilk kez doktor hiç birşeyin yok iyisin dedi . 10 gün sonra kontrole gel dedi . Var mı böyle başına gelen