Benim ilk gebelik. Ben uzun kollu tulumlar aldım ama pamuklu ve ince penye tarzında. ilk aylar evde olcaklar, evimde çok sıcak olmaz camları açınca serin olur. Çok sıcak olsa bile pamuklu yakmaz diye ben uzun kollu aldım. Çok fazla almadım zaten hemen büyücekler inşallah