aycucan Arkadaşlar diş dolgum düştü ve dişimde hafif sızlama var şu an ağrıya dönüşmesinden korkuyorum. Hamileyken diş tedavisi yaptıran var mı aranızda. Bi zararı olmadığını okudum doktoruma da sordum yanıt bekliyorum bakalım 🤔
Tukec aycucan Benimde dolgum 3 haftalık hamile iken düştü. Diş doktorum ilk 3 ay riskli olabilir dedi, yapmadı. 3 ayımın dolmasını bekliyorum. Tekrar görüşeceğim. Şuan ağrı ya da sızı yapmadığı için sorunda etmiyorum.
masalsii aycucan benimde dolgum düşmüş hava alıyor ve hızlıyor ayrıca diş etlerim inanılmaz acıyor fırcalarken hep kanıyor ☹️
aycucan dilekkrtp henüz yanıtlamadı sağlık ocağı önermiyoruz dedi ama bilemiyorum ben de 2. Trimesterdeyim doktor döner dönmez aydınlatacağım sizi de
Minikfasulyeninannesi Canım ben 5 aylıkken dişim kırılmıştı geçici dolgu yaparak tedavi uyguladılar sadece iğne falan yapamıyorlar ama doktorun uygun görürse yaparlar belki
aycucan Minikfasulyeninannesi bana da geçici dolgu mantıklı geliyor hiç olmazsa hava almaz enfeksiyon kapmaz bakalım diş doktoru ne uygun görecek
Esr36 Benimde 4 bucuk aylik ikrn lokal anestezj ile disim yapildi bildigim kadari ile 4 ila 6 ay arasi yapiliyo ama uygun gorulurse ondan sonra da yapan var
aycucan masalsii siz de bir diş doktoruna gidin Allah korusun o boş yer enfeksiyon kaparsa daha çok zorlanırız antibiyotik kullanmak zorunda kalırız falan daha beter yani doktorum da sakıncası olmadığını söyledi en kısa zamanda gideceğim ben geçmiş olsun size de 🙏🏻
masalsii aycucan bende gidilmez diye biliyordum ama 22 haftalıgım öyleyse bende giderim cünkğ agrıdıgında sürekli oynuyorum elimle korkuyorum enfeksiyon kaptırmaktan ☹️