Merhaba 13.haftadayım bu zamana kadar ne bulantım oldu ne de başka bişey çok şükür 4-5 gündür hem bulantı hem gaz sorunum var. Afedersiniz gaz çıkmayınca mideme vuruyor daha çok bulantı yapıyor ve mide de başıma vuruyor baş ağrım hiç geçmiyor. Hepsine katlanırım da baş ağrısı mahvediyor 😖