Benim 36+4 bugün , 36+1 de gittik nst de sancı çıktı açıklık var mı diye baktılar yokmus serum verdi sancıları kessin doğumu tetiklemesin diye. Ultrasonda bebek için 2800 kilosu 50 cm bebeğini iyi gördüm kanala girmemiş daha demişti nst de öyle çıkınca bende korktum ara ara sancılarım oluyor benim de. Çatı muayenesi yapıldı mı size peki bana 38 deyapalim dedim