Merhabalar hamişler güzel anneler buhar makinasına ihtiyacım var suanda kendim için ama 29+4 üm almışken iyi bişey olsun ki bebiştede kullanırım die düşündüm hangi marka alayım kulllananlar neyden memnun hangi markanın neyinden memnun değil bana yazar yardımcı olursanız çok sevnrm 💕