Tubina Canan06 benimde 32.den sonra başladı çok fena bi ağrı yürürken yatarken hep ağrıyor, doktoruma sordum normal dedi magnezyum kullan dedi
Bernaszn Canan06 bende 31+5 im özellikle sabah kalktığım zaman bir çatı ağrım oluyor bende korkuyorum acaba kanala inmeye mi falan çalışıyor diye doktoruma gittiğimde bir sorucam sanki erken gibi geldi bana
Bestte9989 Canan06 37+4 um benimde aynı malesef ağrı değil bildiginiz acı yürürken bıçak saplar gibi dönerken falan krampngibi anlatamıyorum yani degisik bı acı
rumeyssa bende daha 30dayım :((( siz bitirmişssiniz ne güzel ben erken doğum belirtisimi acaba diye korkuyorum yürürken oturup kalkarken inanılmaz ağrımaya başladı bebek döndüğünden mi bilmiyrum
Canan06 rumeyssa 30.haftamda az vardı 35 den sonra arttı doktorum yalancı sancı fln dedi ama çatı ağrısı neden onu blmiyorum cuma günü sorarm inşallah
Canan06 Bernaszn doktorunuzun ne dediğini banada yazarmisiniz bazen doktorlar farklı şeyler söyleyebiliyor
Nslhn2019 29 haftaya girdim. Benimde vajinama baskı Yapıyor sağ sol yerlerine kramp gibi böyle dönerken de hissediyorum daha Pazartesi muayene oldum çatıya da baktı açılma yok rahim ağzımda hatta kafası da aşağıda dedi normal dedi ama yine içim içimi yiyiyor