Kızlar 36+1 im dün doktorum coraspirini bıraktırdı haftaya da 0,4 lük iğnemi bıraktırcakmış.
haftaya 37 haftalık oluyorum doğumun nezaman olacağı belli değil 40 hafta üzerinden bakılınca 3 hafta önce bıraktırmış oluyor araştırdım en fazla 1 hafta öncesinde bırakmış herkes çoğusu doğuma 1 2 gün kala bile bırakmış.
İğne kullananlar size doktorunuz nezaman bıraktırdı ya da bıraktırcak?