Merhaba ben 2011 de orda doğum yaptım yapmaz olaydım
hastane ilgili değil doktor deseniz vasat kordon kopması sebebiyle 36/6 da doğum yaptım öğlen 12 hastaneye girdim akşam 22/15 e kdr ne olduğunu anlamadılar 5 tane serum 20 dk bi doğumu durdurmak için ilaçlar vs Fışkırırcasına kusmaya başladım morarmışım karnım dikdörtgen Hemşirelerden başka gelen giden yok doktoru çağırın diyorum yok en son Cengiz bey tesadüfen karşımdan geçerken karnımı görünce hemşirelere bi bağırdı bilmem ne başlamış hemen alın doktora hbr berin diye ondan snr başıma üşüştüler Bora bey ameliyata girdi nöbetçi olduğu için bir de doğum snrsı gülerek yanıma geldiler hadi iyisiniz bi saat daha geçseymiş ikinizi de kaybediyorduk diye
sonra ertesi gün öğlen olmadan hastaneden çıkardılar bizi yani demem o ki uzak durun
kızımı ertesi gün kontrole götürdüğümde de beyin zarında kanama bar dediler yoğun bakıma aldılar 9 gün yattı crp yüksek diye ant başladılar vs başka Dr arkadaşa evrakları isteyip gönderdim takibini yapmaya başladığım için radyolog yanlış yorumlamış dediler hastaneden çıkardılar vs