Merhaba arkadaşlar
Çok kötü hissediyorum. 36 haftalık hamileyim. Doktorum 33. Haftasında bir hafta geri dedi,şimdi bugun iki hafta olmuş geriliği dedi. Perinatologa yönlendirdi. Maddi olarak zorlansak da bu korku ile yaşamak yerine cuma gününe randevu aldık. O güne kadar yine sabahı sabah ederim :( benim gibi olan var mı? Cok üzülüyorum. Bebegim şuan 2750 gr. Acaba diğer ölçümleri için mi geriden diyor bilmiyorum. Üç haftaya cıkarsa 38 de alacakmış bebegimi :(