Nurcan__ 37+4 haftalığız. Sabahtan beri yarım saat arayla 2 kez istifra ettim. Acaba doğum belirtisi mi, bilenler cevaplayabilir mi?
Nur_arkn Nurcan__ tek başına istifa doğum belirtisi değil bence mide bulantısı ishal olabiliyor diye biliyorum doğum belirtileri bunlar ama yaklaşık 10 gündür ishalim gelmiyor bebek bir türlü😞 sancımda var 1 cm açılmamda var gelen yok giden yok🙁
Mervemm Nurcan__ canik ben zorlu bi doğum yaptim 23 haftada bana balon taktılar vajinadan hasta bakıcı kusacaksın demisti neden demistim rahim açılınca mide bulantisi ve kusma oluyor demişti. Birde sürekli tuvalete gitme istegi duyuyorsun. Bende boyle belirti olmuştu.
Nurcan__ Nur_arkn bulantı akşam ve geceleri oluyor biraz ama o da mide yanmasından dolayı diye düşünüyorum. Bugün de bulantı ve kusma başladı.
Demetdemircioglu Nurcan__ ben 40+1 de kendi istegimle suni sanci almistim ama 3 cm acikligimda vardi sanci odasinda bile istifra ettim sizinde acilmaya göre falan bisey derler 😊 bana 37de 1 parmak aciklik var demisti 3 hafta sonra dogurdum
Nurcan__ Demetdemircioglu belirtiler başladıkça korku da başladı 😞 perşembe kontrol var beklesem mi bugün gitsem mi acaba
Demetdemircioglu Nurcan__ bekle bence daha bisey yokmus sonucta korkma hersey cok guzel olcak🥰 ben çok özlemiştim o zamanki adrenalini insallah buda normal olur☺️