Edaa35 anladım bende hamilelikten sanmıştım baş ağrılarımı eczaneye bi gittim 16 çıktı hemen doktora gittik yatış yapalım felan dediler hamileyken yükselmesine dikkat etmek gerekiyor yine aklımıza kötü birşey getirmeyelim benimkini 10 günde bir kendi ölçecek eğer gün içinde ölçersen yüksek mi çıkacak diye düşündüğünde bile yüksek çıkabilir dedi o yüzden stresten sıkıntıdan üzüntüden tuzdan uzak duruyorum şuan