Selam kızlar öncelikle 38+3te 3.5 kilo olarak oğlumu kucagıma aldım. Üç gün öncesinde dr gitmiştim yeri kilosu gayet iyi suanlık gelmeye niyeti yok gibi göZüküyo demişti doktorum 🙂 Her akşam yürüyüşlerimi yapıyodum hurmamı yiyodum cumartesi günüde evde canım sıkıldı yine bi avm gidiyim dolaşayım dedim akşamına eve geldigimde hafif hafif bel agrılarım karın agrım vardı ama her zaman olan yalancı sancıdır diye düşündüm neyse gece saat 2,5 3 civarı lavaboya gittigimde hafif pembemsi akıntı gördüm dedim eyvah galıba bu nişan çıktım eşime söyledim eşim panikk tabi cocuk geliyo diye 😀 neyse sancım yokya dedim eşime gitmeyelm hastaneye biraz uyıualım sabah gideriz dedim e girdim yataga gözüme uyku girmiyo sureklı lavaboya gidiyorum akıntı oldumu kırmızı hemen girdim duşa sıcak suda on dk kadar durdum oturdum kalktım falan adet olmuşum gibi karın ve bel agrımda var ama cok hafif adetliyken bile bunun kaç katını cekiyodum dedm hastaneye gidelim olmazsa geri geliriz eve hastaneye gittik ebe alttan muayene etti ve ben şok 6 cm açılmam varmış ve nst de sancı var ama ben bomba gibiyim neyse bunca senedir cektigim adet sancılarına veriyorum 🙂 saat 4,5 bu arada 6 ya kadar bekledik 7,8 civarı dedi suyumda gelmemişti çatala cıktım suyumu patlattı o biraz acılı bişeydi kızlar yalan söylemim şimdi sonra başladı benim asıl sancılar bakın sancı geldıgınde bagırmak yerine gercekten nefes verip durun inanın daha iyi oluyo bagırmayın aaay aaay diye sadece derin nefes alın ve hızlı hızlı üfler gibi verin beni dogumhaneye aldılar sancım geldikçe ben mahvoluyorum böyle ama asla sezeryana alın dıye yalvarmadım çekin o sancıyı öldürmüyo sonuçta ebe yere çömel dedi dizlerinin üstüne sancı geldikçe ıkın biraz acılman hızlansın dedi en son takatim kalmamıştı beni yerden zorla kaldırdılar çatala ıkınmaktan halim kalmamıştı çataldayken en son dr geldi kafasını görüyormuş ama ben ıkındıkça ilerlemiyo tüm gücümle ıkınıyorum yok suni verdiler o ara fark etmiyosunuz zaten sancı normaldede geldigi için o ıkınma hisside kendi kendine geliyo neyse en son dedim artık bastırın karnıma alın dayanamıycam gücüm kalmadı dr yapcak bişey yok dedi ebe ıkınma geldiginde bastırdı karnıma o ara dr kesti aşağıyı o kesikten korkan arkadaşlar o ıkınmayla o sancıyla inanın kesigin acısını hissetmiyosunuz bile dr elini daldırdı ve hoop çıktı benim paşam 🙂 kucagıma vermek istediler o an o acıyla uzaktan görsemde olur dedim hemen yanımda sildiler temizlediler o ara eşin cıkmasını bekledik dr ıkın diyince ıkın dedi ıkındım pırt diye cıktı hemen zaten ve cok dikişim var 15 dedi dr az daha dayansan daha az olcaktı ama sen dayanamayınca kesmek zorunda kaldım dedi suan 4. Günüm ve dikiş acım cok fena yürüyemiyorum oturamıyorum kalkamıyorum ilk gün bidaha asla normal dogurmam dedim dusunun hastaneye gitmemle bebegımı kucagıma almam 3,5 saat ona ragmen normal olmam dedim ama dördüncü günde dikiş acıma ragmen unuttum gitti 🙂 oglum yanımda şükür saglıklı yeter dikişlerde ne zaman geçer allah bilir 🤷🏻♀️Hepinize rabbim benimki gibi sancısı az ve hızlıolan olan dogum nasip etsin inşallah 🙏🏼