ezoterik 3, kilodan az doğanlar sağlıksız mi oluyor? Doktor uyumlu ve normal diyorsa neden evham yapıyorsunuz? 30 yaşındayım 1750 gram doğmuşum çok şükür yaşıyorum hala ve sağlıklıyim bir de bebeğim olacak 🙏. Lütfen başka insanların bebekleriyle kıyaslama yapmayin. Zaten dikkat ediyormuşsunuz yediklerinize sagligi yerindeyse kilosu mühim değil. Ki genetik faktörler çok etki ediyor.