Kbra123_ Yagmur_ baklm canm inş girebilirim benim son zamanlarım olacağı için giremezsen çok üzülürüm 😔
Kbra123_ Brcum10 bende Üni bitirdim canım da şimdi çocuk dolasıyla hep evde olucam o yüzden tekrar okumak istiyorum çocuğum için güzel bi gelecek sağlamak istiyorum nasipse 😌 Bu arada senide tebrik ederim maşallah 🙏