Mrvglsnn Cicimato_96 şuan e bebeğin bezini kulllanıyoruz canım çokta memnunum ondan önce prima kullanıyodum
OlgaArslan Gamm primayı kullananlar genellikle bırakamıyormuş başka bezler pişik yapıyormuş tabi yine de siz bilirsiniz 😇
Gamm OlgaArslan aman o oluversin valla çok yorucu bu işler artık uğraşmak istemiyorum bebekler doğsun onlarla uğraşayım istiyorum 😂