Mercimekvemom Bugün tam 7+0 olduk biz, Fasulye kadarız. 🙈 Sizler ne durumdasınız ? Nasıl geçiyor hamilelik ? Biraz sohbet edelim istedim. ☺️
Ourmiracle Mercimekvemom ayniyiz biz de bugun 7 haftaligiz sat 3 aralik . Yorucu geciyor, bulantilar surekli depresif bir hal, devamli uyuma istegi ve kasik agrilari ile .. yine de bugunumuze sukur cuma gunu kalp atisini duydugum zaman inanicam hamile olduguma hala saka gibi geliyor😊😊
Mercimekvemom Buse0911 Harika ☺️ Kusmuyorum ama benim midem kötü ya. Devamlı “Hepinizden iğreniyorum” şeklinde bakıyorum etrafa. Çünkü her şey iğrenç geliyor şu an. 😂 Umarım 5 haftaya bitmiş olur bu durum. Yemek yemeyi özledim ya. 🙄
Buse0911 Mercimekvemom ya bendede extra bir istahh kilolar gelmeye basladi😪migde bulantim oluyor ama birsryler yiyince geciyor
Dilan-acr Bizde 7+4 üz bulantılar çooook fazla birde aşırı duygusalım 😭 rüya görüyorum ağlayarak kalkıyorum etkisinde kalıyorum 1 buçuk saat ağlıyorum sonra 😥😥
Mercimekvemom Dilan-acr Geçen hafta Hekimoğlu dizisinin bir bölümüne denk geldim, izliyordum, bebeklerle ilgili salgın vardı hastanede. Allah’ım o nasıl ağlamak, görmeniz lazım. Bütün bölüm boyunca karnımı tuta tuta ağladım. Aşırı hassasım yaaa 😬😬
Mercimekvemom 13092020 Uyku bende de var. Hatta dün yemekten sonra koltuğa yattığımı hatırlıyorum , gerisi yok. 😂 Bulantılarım 6. haftanın başında başladı. Hiçbir şey güzel gelmiyor. 5 haftaya geçer mi bunlar ? 😅
Mercimekvemom civcivimmm Ağrılar için normal diyorlar ama dikkat et kendine yine de. Allah korusun bebişlerimizi. 🙏🏻
civcivimmm Mercimekvemom evett ya normal olduğunu insan ne kadsr bilsede bi korkuyo keşke sürekli görebilsek iyilermi diye 🙈
Mercimekvemom civcivimmm Dimi ya 😂 Yarın sabah kontrolümüz var mesela gün geçmek bilmiyor bir türlü 😅 İlk defa kendisini göreceğiz ve ilk defa kalp atışını dinleyeceğiz. Gel de heyecanlanma şimdi. 😍
Mercimekvemom Ourmiracle Yaa ne tatlı ☺️ Biz de yarın gideceğiz kalp atışını duymaya acayip heyecanlıyım 😍
Ourmiracle Mercimekvemom bana zaman gecmek bilmiyor , bi yandan da stres yapiyorum kendime olumsuz bisey duymaktan korkuyorum.. umarim guzel haberlerle gelirsin canim saglikla gelsin kuzucuklarimiz. Annelerine babalarina evlerine mutluluk getiren bebekler olsun ♥️