Derin_Demir Tucenur canım boşver takılma forumda dengesiz çok. Dün biride bana başka konuda yaptı bunu. Kaç haftalık oldu bebişin 🥰
Tucenur Derin_Demir evet dengesiz cok fazla takılmıyorum çocuk daha sanırım algılamakta güçlük cekiyor 12 haftalık canım 🌸
Derin_Demir Tucenur bacak arası resmi vermedi mi 😊 benim 12 +2 de kız olduğu belli oldu. Ama bazı doktorlar garantiye almadan söylemiyorlar malesef
Deletedmom386 Ya siz nasıl bir kesimsiniz çocuk falan demeler hemen vizyonsuz insanlar burada kim tahmin etsin doktorlar bile doğru düzgün anlamıyor size yüzdesini söylüyorlar boş yapmayın ya. Gerçekten cahilsiniz. Sizin gibilerde çok. Hadi selametle.
Tucenur Deletedmom386 bi defol git bu kadar insan cahil degil sensin cahil olan zten bizde tahmin diyoruz bilmm o küçük beynin alıyormu
Hayraz Deletedmom386 çok kırıcı yorumlar yazmışsınız. Ben 37 yaşında ilk gebeliği olan biriyim 15. Haftama girdim ve tek dileğim bebeğim sağlıklı doğsun ve bu haftama kadar sadece bir defa ablamlar.israr etti diye doktora sordum çok küçük dedi ama bende buraya sohbet olsun diye paylaştım kaç defa erkek diyende kız diyende var. Çok güzel muhabbetler ediyoruz. Yanı doktora merak edip sormayan ben buradaki yorumlara bel bağlamam. Demek istediğim yalnızca muhabbet için paylaşıyoruz. Bunda ne var. Insanın hevesini kırmayın ya hepimiz çok güzel.duygular yaşıyoruz. Sizlerde iki kelime.yazip paylaşın mutluluğumuzu heyecanlarımızı ne var sanki
Deletedmom386 Hayraz Abartmayın. Kırıcı olmakla ilgisi yok baştan durumu izah ettim kendisi ya sanane seni ilgilendirmez gibi söylemlerde bulununca bende üsteledim. Komik ve çocukca olan kendisi. Ağzımı bozucam falan diyor ne biçim hareketler. Daha yazmıyorum herkes istediğini madem yazmakta özgür ve öyle bir platform bende yazdım. Boş bir post kusura bakmayın
Hayraz Deletedmom386 abartmadım. Ne düşünüp hissediyorsam onu yazdım neyse siz saygı duymasanız da bizim bu yaptiklarimiza boş postlarımıza ben sizin bu fikrinize saygı duyuyor uzatmiyor sevgiyle kalın diyorum.💕
Siyahkelebek Sevgili anneler, stresten uzak durmamız lazım. Bırakın arkadaşta eğlensin kendine göre😂 İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Hiç anlamam ama şu an ben de inadına bir şey söylemek için söylüyorum. Bence de kız bebek 👶
poyrazsmom_ Tucenur olur mu hiç öyle şey illaki konuşup insanların sinirini bozmak zorundalar çünkü onları ilgilendiren ne varsa ortada ben anlamıyorum ya bide bu çıktı işine gelmeyen yorum yapmasın banada aynısını yazdılar ne var heveslenmiş atmışız yani sizi ilgilendiren ne gelip yorum atıp can sıkıyosunuz herkesin yeterince canını sıkacağı şeyler var zaten hayatında böyle şeylerle kendini motive ediyor heyecanını paylaşıyor insanlar