Semiha89 Arkadaşlar benim gibi bu haftalarda olanlar nasıl gidiyor? Zaman gecmiyor diyoruz ancak koskoca 18 haftayı geride bıraktık. Bu haftalarda anldınız mı bebeğinize bişeyler? Çalışan arkadaslar nasıl gidiyor?
Nurunilkmucizesi Semiha89 merhaba 18+3 Allahın izniyle. Rahim tarafimda bir agirlik hissediyorum ama bugun daha hafif gibi wc ile aramiz cok iyi 1 bardak suya 3 kez ziyaret ediyoru 😂 korkularim endişelerim hepsi benimle beni rahat birakmiyor 😯 Güzel yanlari artik biraz biraz varliğini hissediyorum ve bu mükemmel bir durum. Ve daha hiç birşey almadimmm sizde nasill? 🥰
Semiha89 Nurunilkmucizesi merhabalar bende bebeğimi hissediyorum ufakta olsa hissetmek cidden güzel bir oğlum olacak inşallah sizin? Kan değerlerim düşük biraz halsizim onun dısında iyiyim. Bende hiç birşey almadım. Şuan beklemedeyim. Endişe kaygı evet bende de var çalışıyorum evde olsam daha cok endişe ve ruhsal sıkıntı yaşayacam belli yani...
Nurunilkmucizesi Semiha89 Benim Allah nasip ederse Minnoş bir kızmış 🤗 Allah hepimize sağlıkla sıhhatle kucaklamayi nasip eylesin. bende çalişiyordum ağir bulantilarim oldu hamd olsun toparladim şimdilerde yeni durumlara alişmaha adapte olmaya calişiyorum her yeni günde bir başka şey fark ediliyor ve evde durmanında etkisi cok 😢
Ecek Bende yarın 18 oluyorm biraz sıkıntılar yaşadık ama şuan atlattık çok şükür.. 🙏 tarifsiz duygular içindeyim sürekli kokladığım anı düşünüyorm onu ve evet biraz hala inanamıyorm... bende ciddi bir göbek dışında daha hissedemiyorum :(( hissetmek için elim karnımda bekliyorum :))) zaman geçmiyor gibi gelşyor ama aslında su gibi gidiyor.. hiçbirşey almadım bende daha.. iş yerinde sürekli happy mom da zaman geçiriyorm :)))
Ecek Semiha89 oğlum olucak allah nasip ederse :))) birbirimizi takip edelim belki aynı gün gelirler :)))
Mrwmrw Aynen bende bugün 18 oldum. Akşamları bazen hissediyor gibiyim hareketleri,karnında baloncuk patlıyor gibi oluyor, sanırım bebeğim diye düşünüyorum. Gunduz ayakta vakit geçirince çok anlatamıyorum hareketlerini
morcilek Selam kızlar 😇 18+1 heves ettiğimden isimli tulum yaptırdım üç beş parça kıyafet aldım ama heyecanlı bir halamız var 🙈 bir dolap dizmiş ben başka bişey almıcam 😂 benimkide erkek bu arada 💙