sinber Bahar-baser-006 ben de kullanıyorum öncesinde başladık 2 düşük (ikincisi ikiz) sonrası verdi doktorum
Szeys Bahar-baser-006 Gebelik şekeri olduğunda da veriliyo kan sulandırıcı. Belki tedbir amaçlı vermiştir. Yüklemede şeker çıkınca kan sulandırıcı kullanman gerekebilir dedi bana doktor ama ben zaten kullanıyorum aylardır
Gigy Merhaba evet her gün kullanıyorum ,kan pihtilasmasi var az düzeyde de olsa doktorum verdi,daha önce bir kaybım var
Bahar-baser-006 Gigy banada dün verdi şeker ve tansiyona elverişli damarların dedi önlemesi için dedi ama tereddüt ettim ☹️
sinber Bahar-baser-006 bu devirde artık pıhtılaşma sorunu çok yaşanıyor herhangi bir olumsuzluk yaşamamak aşına doktorunuz erkenden önlem amaçlı vermiştir doktorunuza güvenmenizi tavsiye ederim ama kan tahlillerinizi kontrolleri ihmal etmeyin derim
Bahar-baser-006 sinber şeker tansiyon ile ilgili önlesin diye verdim dedi ama işte tereddüt ettim yinede teşekkür ederim
sinber Bahar-baser-006 kan basıncını düzenlediği için tansiyona da etkisi var evet ama en önemli etkisi kanı sulandırması yan etkisi yok dediğim gibi zaman zaman kan değerlerinizi takip ettirdiğiniz sürece sıkıntı yaşamazsınız