Günaydın kızlar 35. Haftama girdim dün ama sürekli antibiyotik kullanıyorum dişim yüzünden düzeliyor 1 ay sonra yine bir apse vakası sabah dişçi de yazmak istemedi artık sürekli kullandım diye ama kadın doğumcum sorun yok kullan dedi ne yapmam lazım benim gibi sürekli kullanan oldu mu bir zarari olur mu kızıma yardımcı olur musunuz
İlacın adı klindan 150 mg