Ben yaptırdım hiç bişey olmuyor 2 doz yaptılar bana da hiçbir sıkıntı olmadı ağırlıktan kastınız nedir ? Doktor yaptır dediyse yaptırın böyle şeyleri Burda sorgulamayın bile doğum da çok kan kaybediliyor Eğer kanınız yeterli olsa zaten böyle bişey yapmazlar rapor çıkıyor bunun için