Zemine cnm ben 36. Haftada boyattım bekledim açıkcası, doktoruma sordum bu haftadan sonra hiçbirşey olmaz boyat dedi , kanıtlanmış birşey yok şuana kadar ama ben taraftar değilim demişti 1 defaya mahsus olabilir bende doğuma yakın yaptırdım sonuçta loğusalık döneminde de pek zaman olmicak