Tecrübem deneyimden değil anestezistim gördüklerimden. Eğer gerçekten yapamam paniklerim diyorsanız genel olun çünkü spinal yaptıktan sonra panikleyip duramazsanız hareket halinde olursanız genele cevirirler. Geneli öneriyor muyum? Benim fikrim spinalden yana. Çünkü genelde doktor hızına bağlı olarak komplikasyonlar gelişebilir. Bebek vücudunuzdan hızlıca ayrılmazsa anestezi bebeğe de geçer. Solunum güçlüğü gibi şeylere neden olur bebekte. Bu yüzden spinal. Ama netten de iyice araştırın dr la da konuşun. Son karar sizin