Aysegulelma Prenses39 ikili testimi yaptırdım canım çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı ama cumartesi kontrolümde 3lü test için kanda verdik doktor yaptırdı. Bi sorun olduğu in değil ama doktor istiyor
poyrazsmom_ İkilim temiz çıktı ama doktorum üçlüde yaptırdı ikilinin iyi çıktığı durumlarda 3lüye gerek olmuyor genelde diye biliyorum ama ben yaptırdım. Şükür oda iyi çıktı
glnur90 Prenses39 ben de pek bilmiyorum ama internetten baktığım kadarıyla karaciğerdeki protein değerine bakıyolarmış