Canım bende 22 haftalığım ama aynı durumdayım sızım sızım sızlıyor resmen ayak bileklerim. Çalışıyor musun sen? Ben çalışıyorum ayakta çok olduğum zamanda oluyor sürekli oturduğum zamanda oluyor işin yoğunluğuna bağlı ama son1 haftadır var bu ayak bilek ağrısı ve kısacık yol bile gözümde büyüyor😖