Merhaba hanımlar gebelik alerjisi olan var mı aranızda ??
Ysmrt ben çok zorluk yaşadım 3. Aydan itibaren başladı herşey yüzümde ve elimde
Gzd_ belirtileri neydi canım bahseder misin biraz