Merhaba herkese günaydın. Beni hatırlayanlar olur belki. Başından beri sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum hem fiziksel hem psikolojik olarak. Çok kaygılarım var daha önce bir kimyasal gebelik yaşadım, bu hamileliğimde de kaygımı destekleyecek Şeyler oldu. Kanamalar, böbrek büyümeleri, karaciğer enzimleri falan filan. Dün gece yine kanamam oldu. Karaciğer enzimlerim yükseldiği için doktorum bir haftadır progestanı bıraktırmıştı. Dün acile gittik ultrasonla baktılar bebek iyi dediler ama sümüksü ve kahverengi akıntım olduğu için çatı muayenesi de yaptılar, açılma Yok dediler şükür. Bugün de kendi doktoruma gideceğim. Daha 21+3 günlük hamileyim. Bu kanamalar beni çok korkutuyor. Progestan da kullanamıyorum. Oğlum daha çok küçük. Erken Doğum olursa yaşayamaz. Ne olur bana dua eder misiniz?