kızlar bitkisel şeyleri doktorunuza sormadan içmeyin herzman iyi sonuçlar veremiyebiliyor mesela ıhlamur düşüğe sebeb oluyo diye doktorum vermemişti bana bende 10 haftalık falanken hasta olmuştum Rabbim yardımcınız olsun ilk haftalar doktorlarda bişey yapamıyo serum tak diyosun bebeğin suyu artar diyo falan filan