Huzursokagi
Bizde 38+2 yiz☺️28. Haftadan beri baş geliş pozisyonunda. Dün kontrolde düzenli sancım çıktı bugün doğurursun dedi ebeler. Doktorum çatı baktı hiç açılmam yokmuş🙇🏻♀️ Ultrasonda kanala hiç girmediğini gördük. Çok moralim bozuldu sevinmiştim geliyor diye