Tugce1803 ilk ay adetin 3. Günü 1er tane 5 gün kullandım 21. Günü kan verdim progesteron değeri me baktı yumurtlama olmuş mu diye sonra adet ol geri 2. Günü gel dedi o ay adetim gecikti söktürücü kullandım 2. Günü gittim bu sefer 3. Günü yine 5 gün olmak şartıyla günde 2 şer defa kullandım 21. Günü tekrar kan verdim yumurtlama yı gördük adetin gecikirse gebelik testine gel adet görürsen de 2. Günü gel dedi adet gördüm 2. Günü gittim yine 3ç günü başladım 2 şer kullandım 21. Günü kan verdim yine yumurtlaman çok güzel dedi yine adet olursan 2. Günü olmazsan gebelik testine gel bu ayda olmazsa rahim filmi çekip aşılama başlayalım dedi çok şükür gerek kalmadı