kızlar merhabalar 19 haftalık gebeyim 2 gündür şiddetli öksürük ve boğaz ağrım ve halsizliğim var doktorum bitkisel şeylerle geçirmemi söyledi ilaç vermedi devamlı olan beyaz akıntım 2 gündür yok bebeğime bişey olcak diye aklım çıkıyor daha önce böyle bişey yaşayan oldumu akıntı ara ara kesildiği dönemler oluyor mu önceden hergün akıntım normal şekilde olurdu 2 gündür olmayınca endişelendim 😣😢😢