Kizlaar su yaziyi yazmayı o kadar cok bekledim ki sonunda hayaller gercek oldu.Bende burdaki her hamis gibi her dogum hikayesini okuyup tecrube kazanan acaba benimki nasil olucak doye sabirsizlanan 😊 gun gectikce heyecanlanan 20 yasinda bir anneyim.
Simdi gelelim dogun hikayemize😁 6 haftalik baslayan hikayemiz tam 9 ay 10 gunde yani 40+0 la tamamlandi😊
Dogum sabahim annemle plan yaptık gezicez o gun ertesi gun de doktor randevumuz var artik ona gore karar vericez gelmezse daha sezeryan diye e gelmis de geciyor gunu yapicak bişeyyok artik.
Sabah uyandim lavaboda bi baktim nişan gelmis nasil anladiniz demeyin gayet belli oluyor. Anneme soyledim iyi iyi kizim dogumun baslamis hadi hayirlisi dedi. Gezmekten vaz gecer miyiz tabiki hsyir😁 oglen 12 de ciktik evden pazar gezmesine aksam 5 e kadar ama hissediyorum gelecek belimden hafif hafif agri vuruyor ama siddetli degil diye aldırmıyorum neyse isimizi bitirdik hadi hastaneye bi gösterelim dedik. Gittik catala alindim acilmaya baktilar 2 cm doktor seni nst ye alalim sanci yoksa eve gondericez dedi. Nst ye baglandm sancim bi anda artmaya basladi 1 bucuk saat nst de kaldıktan sonra doktor baktıki sancim var dogumun baslamis asagi da yuruyus yap 2 saat sonra gel demez mi 😐 asagida bi oraya bi buraya eşime haber verdim bir heyecan cantalari aldi geldi ben yerimde duramiykrum ama sizlere en buyuk tavsiyem comelme hareketi ve merdiven cok iyi geliyor. Neyse iki saatin ardindan artik benim sancilar 2 dk da bir gelmeye baslayinca girdim iceri lagman yapıldı tekrardan nst baglandi saat 8 i bulmuştu 3 saat suren ciglik cigliga saatlerden sonra artik ikinma istegi geldi doktor bi baktı 9 cm olmus catala yatırıldım ve hemsirenin bastirmasiyla 3 ikinmada pasam göründü. Iste o an varya herseye bedel butun agrim sancim yorgunlugum bitiverdi doktorun elindeydi yavrum. Sok oldum. İlk cumlem o iyi mi oldu. Cok şükürhicbir sorunu olmadi hemen dikislerim atildi giydirildim odaya ciktik. Yavrum da 10 dk sonra geldi memeyi de tuttu 1 gun sonra da taburcu olduk. Simdi göğsümde 1 haftalik oldu uyuyor.
Sizelere tavsiyem asla korkmayin ben yapamam demeyin. Ben yaptiysam herkez yapar. Evet dayanilmaz bi aci ve o acinin tarifi asla yok. Ama allah sabrini veriyor. Sadece bitecegi ani ve geldigini hayal edin.
Hakkinizi helal edin cok uzun yazdim ama cok bekledim napim😁 sormak istediginiz ne varsa sorun😊
Allahim herkeze hayırlısıyla kucagina almayi nasip etsin 😊 Amin