Emelgnyckr özelde çok para istiyolar 350 basliyo üniversitelerde ücretsiz
fakat bizim doktorumuz sadece muayne ücreti aldı 65 tl özel e gidiyorum o fiyata geven hafta girdik çok şükür rabbim temiz cıktı herşeyi sizde bence o haftalar da normal muayne diye özel e gidin derim ayrıntılı demeyin haftanız dolduğu için belkide herşeyine tek tek bakıp renkli ultrosonlarini verir size canm bnmm