Kişiden kişiye değişkenlik gösteren bişey herkes farklı bir belirti yaşıyor olabiliyor ilk adet zamanım benim de adet olur gibi ağrılarım olmuştu herhangi bi belirtim olmasa da geceleri uyurken çok kötü hissediyorum her yerim ağrıyor anlatılmaz bişey yani mutlaka normaldir genel de kısa süreli geçici şeyler merak etme :) bu arada 12 haftalık olacağım