Mla Bende 10 haftalık oldum cinsiyet belli değil ama kız olursa hazır Aygül koymayı düşünüyoruz erkek olursa bende ne yapacağımı bilmiyorum hiç aklıma gelmiyor gelsede aklıma yatmıyor 🤣🤣 Ama kız ismi kararım değişmezse inşallah Aygül koyucam bakalım birkaç haftaya belli olur 🥰 güzel isim bence anlamı zaten kendini belli ediyor 🥰