Ygttt Kızlar 33 haftalık hamileyim bu zamana kadar hiç çatı muane su olmadım bı iki kez acil e gittiğim de dediler ben istemedim iki hafta sonra kontrol um var burda takip ediyorum okuduklarima göre benide muane edecek diye bı korku başladı bende acaba çatı muayenesi ni istemesem bi sıkıntı olurmu doğum da yada doktor ısrar eder mi sizce??
Emin_e Ygttt o muayeneyi yapmadan normal dogum icin karar veremiyorlar sanirim. Ama bana doktorum sancin cok cikmadigi surece son haftalara kadar yapmam dedi geçen kontrolde.. sonucta dogum yapmadan illa yapilacak o
Bestte9989 Ygttt o korkuyu o kadar iyi biliyorum ki cuma günü girdim bende muayeneye ilişkide bile sorun yaşıyorum nasıl olcak bu muayene diye yedim kendimi ama hiç bisey olmadı hatta iliski daha zor onu söyleyeyim ben hiç kasmadim kendimi ondan rahat geçtiğini düşünüyorum çatı muayenesi sonrası kanama falan oluyo diyolar ama hiç bisey olmadı bende
Merve-26 Ygttt kesinlikle bu konuların psikolojik olduğunu düşünüyorum Daha ergenlikte başlıyo korkularımiz adet nasil olcak acaba diye sonra ilk gece korkusu sonra doğum korkusu(hamile olduktan sonra öğrendim bu çati muaynesini şimdide o) ne kadar rahat olursan kaslarinda gevşer ve o kadar az hissedersin korktuğun gibi olmasın hiç bişey umarım🍀
Brcum10 Ygttt benimde geçen hafta yaptı doktor çatı muayenesini . Hiç korkma cnm gerçkten ben pek birşey hissetmedim Zaten 2-3 dk birşey yani. Ona dayanamayan Doğum yapmasın bence
Prencess54 Korkulacak kadar kötü değil sıkmayın kendinizi yeterli bence. Kimisinin ya canı çok tatlı yada abartıyolar benim canım hiç acımadı rahat olmak önemli derin bir nefes al ver hemen bitiyor zaten
Meftunbade Kız korkma sakin ol derin nefes al çok çabuk sürüyor zaten tavana filan bak başka bise düşün
elifkrhsn Canım bende hiç o şekilde muayne olmamıştım bugün oldum hatta onunla ilgili bi konu açtım bende. O ana kadar kendimi baya kastım ama o kadar çokda kasılcak bişey değilmiş evet canını yakıyo biraz ama çok kısa süren bişey bi 10 saniye bile sürmüyo desem yeridir yani . Normal doğum düşünüyosan mecburen bakmak zorunda ben 39+1 deyim daha yeni yapıldı çatı muaynem istersen sende sonraya iste zaman olarak 33 de erken biraz sanki . Bana gecen hafta demişti 38.in ilk günündeydim sonra haftaya bırakalım dedi öyle bugğne kaldı perşembe ben tekrar gidicem açıklığım devam ediyomu diye bakıcak. Bakalım 😊
Ygttt Bestte9989 kendimi çok kasan biriyim gebelikte n önce Altan muane olmuştm nasıl birşey olduğu nu bilmiyordum doktor da çok sert davrandı bende biraz kötü anı kaldı doğrusu ins benim ki de ii geçer
Bestte9989 Ygttt kendinizi sartlayin ben öyle yaptım o koltuğa oturur oturmaz rahat bırak kasma diyip gözümü kapattım hiç birşey anlamadım aciklik var mı falan diye iyice baktı ama hiç bisey yoktu ne ara yaptı ne ara bitti o kadar şeyi anladı ben anlamadım 😂
Papatya75 Ben de şimdi öğrendim ve daha 17.haftamdayım. Ben bartolin apsesi ameliyatı olmuştum ve o günden beri nasıl olacak ne yapacağım diye düşünüyorum, normal doğum istiyorum ama sırf bu ameliyatta kendimi kastığım için aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum.
Alice Benide korkutmuşlardı hiçbirşey hissetmiyorsun canım emin ol aç bacaklarını kendini rahat bırak jel sürüyor eline anlamıyorsun bile
Emineyavuz_53 Ygttt bende oldum 2 hafta oldu . Dr a ben dedim çok acıyacak mı ordan bebek kafası çıkacak dedi bakmam lazım 😁 20 saniye sürmedi burda geçen bazı konulara çok kulak asma yok suyum geldi yok nışanım . 2 parmağı ile bakıyor oda senin taharet aldığın kadar . Bide popo ile vajina arasındaki kemiğe hafifçe bastırıyor bu işte . Cidden korkulacak bişey yok .
CansuArifeEr Ygttt korkmak çok saçmaymış ben çatı muayenesi oldum hiç bi şekilde canım yanmadı yani bumuymuş dedim🤣
ik0 Canım gerçekten korkulcak gibi değil dedikleri gibi çok kısa sürüyor.Ben 36.haftamda oldum ama bilen annelere sormak istiyorum çatı muayenesi bir sefermi oluyor doktor tekrar bakabiliyormu?