kkardelen42 Kizlar 37 haftalıgim ama bebeğim neredeyse hiiç hareket etmiyor ya günde 3 5 anca hissediyorum
Berrasiner kkardelen42 yeri daraldığı için hissetmiyoruz artık, 37+2yim doktorum söylemişti böyle olacağını.
gezentianne kkardelen42 Doktor bana günde 10 kez güçlü hareket etmeli 2 saatte bir karnına vur uyandır dedi
Serihsasya kkardelen42 valla geçen hafta gittim tekrar duruma göre gideyim diyorum sen ne zaman gittin ya da gidicek msn normal mi acaba bu hareketsizlik
kkardelen42 Serihsasya bende en son 36+3 de gittim o zaman çatı muayenesi oldum o zamandan beri hareketler de çok azaldı ağrılarım falan da başladı bu hafta içinde tekrar gideyim diyorum ama randevu bulamıyorum doğum belirtin var mı senin