Gezer27 5 gün önce sezaryan ile doğum yaptım hala başım ve boynum ağrıyor kafamı dik tutamıyorum narkozu nasıl atabilirim kaç gün sürer bu ağrının geçmesi acaba ?
Semadefne35 Gezer27 bol bol sıvı . Başka türlü atılmıyo demişti doktorum idrarla atılıyomuş canm bol sıvı tüket
Gezer27 NurcanKkoca sürekli içiyorum ama geçmek bilmiyor ameliyatımı unuttum ağrısını bu ağrı çok kötü 😔
Nur_iayn34 Gezer27 canım geçmezse doktora git serumu var bunun onu takıyorlar onunla hemen geçiyor. Boşuna bekleme bu ağrıyla. Doğum yaptığın doktoruna git anesteziyle görüştürsün seni .
Emineyavuz_53 Gezer27 nescafe Classic var canım kırmızı olan onu sade iç özel hastahanelerde hemen onu veriyorlar baş ağrısı için . Tekli minikleri var
Nur_iayn34 Gezer27 günde en az 2 fincan kahve içmen lazım ve 3 litre su. Daha kötü baş ağrıları gördüm spinal sonrası. Yatarken ağrı olmaz kalkınca çok ağrın olur zaten.başın biraz dik yatman lazım bide ağrı kesicilerini düzenli kullan doktorun verdiği.
Gezer27 Nur_iayn34 aynen dediğin gibi kalkarken ağrı çok oluyor başımı tutamıyorum kahvelerde fayda etmiyor
_Merius_ Gezer27 canım bol bol sade granül kahve tüket ama.hemen arkasından da bol bol su icmelisin ben de cok uzun zamanda atabildim etkisi cok yıpratmıştı beni spinal in 😒😒😒
Gezer27 Nur_iayn34 yaa öyle bisey varsa giderim beklemem canım dayanacak gibi ağrı değil sağol canım tavsiyen için
Sznarslan Gezer27 gece yatarken ve gün içinde uzanırken yastıksız yatın.bolca sade nescafe tüketin.doktorumun tavsiyesi idi ikinci doğumda ben de çektim onu.1 hafta sonra bitti gitti.
Ilknur_degrrli1 Gezer27 günde en az 2 litre su bol bol kahve ne kadar kahven acı olursa okadar iyi özellikle türk kahvesi icebildigin kadar iç geçmiş olsn