Nur5441 doğum yapınca yarisi gidio emin olun..hiç dert etmeyin...bn oğlumda 95 kilo ile doğuma girdimm...doğumdan bir hafta sonra 70 daha sonrada 57 ye düştüm..çocuğun peşine koşmaktan kilo filan kalmamıştı bnde..bunda da fazla almadım ama yine veririm çünkü hayatim çok koşturmaca bnm 🙄🙃