Kızlar merhaba. Özür dileyerek birşeyler soracağım yardımcı olursanız çok cok sevinirim. 9 haftalık hamileyim ve ilk bebeğim. Çok tecrübesiz birisi olarak herşeyi burada öğreniyorum. Yıllardır geçmeyen mantar vardı ve geçen yıl enfeksiyona dönüşmüş. Bayadır yoktu hamile olduğumu öğrendikten sonra tekrar başladı. Henüz 1 defa doktora gittim çünkü öğreneli 19 gun oldu ve tavsiye üzerine erkek doktora gittim. 3 gun sonra kontrolüm var ama doktora bunu söylemek istemiyorum alttan muayene eder diye. Başına böyle bişey gelip doktora danışan varsa eğer bilgi verebilir mi tahlil mi istiyor yoksa muayenemi ediyor ? Bu arada korunmasız ilişki etkiler mi enfeksiyonu yazarsanız sevinirim. Kusura bakmayın çok uzun oldu 😦