O dönemlerde bende yaşamıştım ama guc kaybida vardı bende. bir doktor fizik tedaviye yönlendirdi, sinir sıkışması var dendi. Sonra başka doktora sordum hamilelikten kaynaklı Ödemden oluyor dedi. Simdi 35 haftalik oldum birkaç gündür yine sağ kol uyuşması ve ağrısı yüzünden uyuyamiyorum. Şu anda dahil. Fazlalık gibi kolum nasıl rahatsız oluyorum 😞