Seymen1905 Merhaba kızlar merak ediyorum mayıs ta doğacak çocuklarımızın cinsiyetini tabi öncelikle hayırlı ve sağlıklı evlatlar olsunlar inşallah.sanki çoğunluk erkek gibi kime sorsam erkek diyo😀bizimkide erkek bu arada sizinkiler kaç hafta ve cinsiyeti
Merve_kucuk Seymen1905 24+6 günlüğüm🙂 16 haftalıkken erkek demişlerdi ondan sonra kendini hiç göstermedi bebegim☺
Merve_kucuk Seymen1905 Sağlıklı olsun fark etmez bana ama. İnsan alışıyor bi süre sonra oglum diye sevmeye😄😄 Sonradan kız derlerse yine oglum diye severim diye korkuyorum😄
Seymen1905 Merve_kucuk evet bende ondan korkuyom sadece bide alışverişe de başladık ve oğlum diye seviyon ama bakalım artık Rabbim hayırlı ve sağlıklı nasip etsin
Seymen1905 Bu arada 16 kişiden sadece biri kız şu an demek ki doğru tespit mayıs anneleri çoğunluk erkek doğuracak inşallah🙏🙏😀