Masal78 ya canım ben hamileliğim başından beri ona takipli bir hastaydım ama her gittiğimde sürekli bana bir sorum varmış gibi tepkiler veriyordu mesela 16 haftalıkken gittim bu çocuk pek hareketli değil gibisinden duruşunu hiç beğenmedim gibisinden aktardı başka bir yere gittim bir problem yok 25 haftalıkken gittim bana başı aşağıda çok erken 3 gün sonra gel hep yat kontrol edelim dedi gittiğimde hatırlamadı neden çağırdığını be ilgilenmedi şeker yüklemesi ben söylemesem yapıp yapmadığından haberi Yok ilgilenmedi ve şekerim çıktı başka doktorlara baş vurmak zorunda kaldım sürekli teyit etmek için ve aslında hiç bir problemimin olmadığını söyledi hep doktorlar. Doğum için konuştuğum da ekstra gelemiyor nöbetçi doktor kimse ona doğum yapıyorsun kim denk gelirse yani ben bunlardan dolayı bıraktım canım doktor çok önemli beni psikolojik olarak çok yıprattı sürekli stres halinde geçirmek zorunda kaldım onda takibimi ben hiç önermiyorum yaşadıklarımdan ötürü tabi karar sizin