Sabırsızlıkla bende oğlumu kucağıma alacağım günü bekliyordum ama ben bekledikçe onun gelmeye niyeti yoktu doktor kontrolüme gittiğimde doktorum 2 cm açıklık olduğunu söyledi doğum yarına kadar gerçekleşebilir istersen hastaneye yatışını yapalım istersen ki benim tavsiyem eve git duşa gir dinlen dedi Hastanede olduğun sürece stres yaşayacaksın ve saat başı muayene için gelecekler bence gerek yok ağrıların sıklaşınca gel dedi bende evet ve geldim duşa girdim o gün bol bol hurma yedim tabi öncesinde de günlük hurma yiyordum birde Meryem ana otu çoğunuz duymuşsunuzdur onu suya ıslattım ara ara ağrılarım oluyordu ama diğer normal günlerde olan ağrılarım gibiydi akşam 9 buçuğa kadar Ağrı bekledik ama bende hiç bir şey yoktu daha sonra merak ettik eşimle hastaneye kontrol için gittik ebeler muayene etti ve açıklık 4 cm olmuş doktorumla görüşerek hastaneye yatışım yapıldı daha sonra doktorum kendisi gelerek muayene etti sabaha karşı doğum gerçekleşir büyük ihtimalle dedi uzun süre açılmam olmadı ve ağrımda yoktu saat 5 te açıklık 5 cm ulaştı ama ben yine Ağrı hissetmiyordum nst de ağrılarım vardı ama ben gayet rahattım saat 6 da açıklık 8 cm oldu ağrılarımı hissetmediğini için doktorum suni sancı vermek zorunda kaldı doğum süresince suni sancı aldım ve kıvranmaya başladım ama sonunda oğluma kavuşacağımı düşünerek sabrettim ve saat 7 de oğlum kucağımdaydı çok rahat bir doğum süreci geçirdim Rabbim bekleyen bütün annelere evlatlarını sağlıcakla kucağına almayı ve rahat bir doğum süreci geçirmeyi nasip etsin inşallah 🥰