Benimde an itibariyle 37 gün kaldı bebeğin toplanması bende de var🤦♀️ara ara vajinada ağrı oluyor erken gelsin istiyorum Bi yandan bir yandan da gelişimini tamamlaması için gelmesin istiyorum
Uyku uyuyamıyorum gece başımı yastığa koyduğum an nefesim kesiliyor ve yanlarım ağrıyor🤦♀️ay rabbim kolaylaştırsın bize