Ezgielif
merhabalar,
bende hamileyken kanguru almıştım fakat pişman oldum çünkü oğlum hiç sevmedi ağladı. Bi kaç çeşit daha denedim ama yok istemedi. O yüzden benden sana tavsiye hamileyken alma, bebeğin doğunca mağazada bebeğin ile deneyip öyle al, bakmak amaçlı duracak mı durmayacak mı içinde diye🥰