Benimde hiç bulantım Yok şuan 8haftalık olduk galiba erkek çünkü kız bulantı yapıyormuş ve ayrıca kalp atışı 140 ve üzeri ise bebek kızmış bizim kalp atışı bebeğimin 120 galiba erkek ama kız istiyorum tabiki hayırlısı kesenin yuvarlak veya fasülye şeklinde olmasına göre de yorum yapanlar var bide☺☺☺