Bhrycl144 Merhaba arkadaşlar ben 21+3 üm şuan. Bebeğim hareketlerini ara ara hissediyorum tabi bazen çok yoğun oluyor bazen de hiç olmuyor . Mesala bugün hiç hissetmedim. Normal mi ? Doktora gitmeli miyim ?
Merve_kucuk Bhrycl144 normal bence. Bende 24+5 günlüğüm ara ara hissetmedigim zamanlarda oluyor 🙂 sıkıntıya girip bebeğinizide sıkıntıya sokmayın☺
spiker_anne Bhrycl144 25 ten sonra düzene girmesi lazim o zaman takip edersiniz şuan hiç canınızı sıkmayın ❤
spiker_anne Bhrycl144 25 ten sonra düzene girmesi lazim o zaman takip edersiniz şuan hiç canınızı sıkmayın ❤
Ftsatsvr Merhaba bende 21+1 im endileşelenmene gerek yok bende de bazen bi kac saat hareket olmuyor o zaman uyuyor diye düşünüyorum çikolata falan yiyin hemen hareketleniyorlar 🥰
Sueda29 Bhrycl144 cnm bende 22+4üm bu aralar bebeğim iyice hareketlenmeye başladı 20 21. Haftalarda gün içinde hiç hareket etmiodu gece ediodu.şimdi edior sürekli hatta bugün dışarıdan bile gördüm hareketini.sende dert etme yakında seninde çok hareketlenecek